RETOURNEREN
Is het product dat je hebt besteld hebt toch niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Milano's heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. De kosten van deze retour betaald u in eerste instantie zelf maar worden bij acceptatie van de retourzending tevens terugbetaald.

Stap 1
Neem contact op met info@milano-s.nl  en vermeld hierin duidelijk je bestelnummer. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om te bevestigen en/of we je retouraanvraag in behandeling kunnen nemen.

Stap 2
Indien we jou retour aanvraag hebben bevestigd volg je onderstaande vervolgstappen: Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de originele verpakking . Zorg dat de originele kaartjes van de producten niet zijn verwijderd. Dit helpt ons weer een beetje extra met het verwerken van jouw retour!

Stap 3
Noteer onderstaand retouradres op je retourzending.
Milano's
Stadhouderslaan 121
3116 HM SCHIEDAM

Stap 4
Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden naar het kantoor van Milano's. De kosten voor het verzenden van brievenbuspost zijn vanaf €0,90*. De kosten voor het verzenden van een pakket zijn vanaf €6,50.
Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt!

* Houdt er wel rekening mee dat een retour via brievenbuspost geen track & trace code heeft. Je kunt bij de PostNL balie eventueel wel kiezen voor een track & trace code bij je brievenbuspakket

Het verschuldigde orderbedrag van je retourzending wordt door ons teruggestort op de (bank)rekening die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van retour ontvangst maximaal 14 werkdagen.

RETOURVOORWAARDEN
Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening maar worden na acceptatie van de retourzending volledig terugbetaald.
Het risico van verlies en/of diefstal tijdens de retournering zijn wel voor eigen rekening! (helaas dit moet om misbruik te voorkomen).
Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
Heb je bezorgkosten betaald,? Dan betalen wij deze natuurlijk aan je terug (mits je de hele bestelling retourneert!).
Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@milano-s.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!